Tuesday, May 12, 2009

ketakutan

td aq ada kuiz shorthand sgt takut aq byk tinggal pnt hafal tapi ttp mcm tu jgk....
ble ea nk dapt keputusan yg bagus dari sume subjek tension giler...
ingt ambik kos ni senang rupanya ssh sgt....
knp kene blaja shorthand dan trengkas....bosan sgt...
ble nk abis blaja aq daf pent blaja tp kwn aq kata blaja tu best tp bg aq blaja tu tension sgt...
nk kene pkr pasal markah dan pointerlah apalah pnt tau...
klu lah x payah nak blajakan senang je....

2 comments:

mighty said...

WAH...
aku harap ko tak lah putus harapan tuk teruskan perjuangan ko yang belum habis lagi..
tak semua perkara yang dibuat senang dan mudah.. apatah lagi kalau nak berjaya... banyak liku yang perlu tempuhi ingat tau

RAIHANA said...

tq ea..aq thu x bleh putus asa tp tu dlu mse sem 1 tp skang dah matang dah